Thursday, October 21, 2010

Peah Nak Cakap #1: Buang Tebiat Ke Aku?

entry kali ni lain sikit...

"saya tgk blog kak fiza ni..utk link ke blog org"

bulan2 yg lalu..ada jugak yg ckp ginih...

"aku bukak blog ko ni...sebab nk tgk link2 shopping kat situ"...(ko sangat jujur beb...aku appreciate that)

so..aku pun fikir2 balik...tak best kut belog-sepok aku nih....


wahh...yellow pages kah?

so..aku bole imagine...orang bukak blog ni...scroll dari atas sampai bawah....pastu...okay done! ...mana link si  minah-cun tuh.....

aku sedey?

mana boley sedey bebs...korang tetap bukak blog ni....kut aku tak dapat bagi citer2 best...at least aku dapat provide source of information kat korang...walaupun mak bangun pepagi nak hapdet blog...mak masih ada semangat hokey...

okla tadi ekceli aku nak citer pasal 'HANTU' dah skunk citer pasal hingus leleh ridiculous ni...ntahpapentah...

oraitla...nak solat subuh...pastu nak vacum umah..pastu nak cuci dapur...pastu..pastu..pastu...nk tolong suami cari sesuap nasi utk seisi keluarga...berbekalkan RM 15 hengget..dari suami tercinta...yg tiap2 hari..bukak blog bini psychopath dia ni...tapi tak pernah komen pun...

sebelum blah...aku nak rokomen blog jiran aku ni:  http://mazidulakmal.blogspot.com/..ari tu nampak dia..kuarkan kamera..amek gambar kat jalan raya nun....

okay kak zaida..ari ni kite nak gi makan mana???

-peah-

3 comments:

..:: WiRdA ::.. said...

peps, sy sudah beli itu eyeliner liquid pen..haha semisukses la pakai..haha nnti baru nk try gak itu gel..

absolutely emy said...

peah: entry yang sangat tragis.
takper2. i baca blog u.. kekadang je i buat blog u jadik yellow pages. tapi i baca blog u tau.. cantik gambar datin sri ngan datin2 sebenar kan. (cam bodek tak ayat itu?)

peah @ peps said...

wirda
...vavavava...semisukses...ni yg i suker ni..

bungaoren
...hahaha...siap ada confession tu..takdela tragis mane...time kasih puji gambar2 datin tu..tapi kalau tgk dekat2 datin2 tu..kulit mereka sangat cantik menawan....

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.