Saturday, May 17, 2008

Simple and Comfortable

..Sume ada dream home kan?? ..Bagi gua..dulu² gua berangan nak duduk umah besar..ada swimming pool..kalau bole..siap ada jacuzzi segala...tapiii...sekarang ni bile dah matang sket...gua dah mula fikir practicality...yg paling penting...SENANG TAK NAK KEMAS...SENANG TAK NAK MAINTAIN...ni gua nak share..antara umah yg gua minat...

..gua suke umah yg allow byk cahaya masuk...

..sofa jenis ni..gua takley beli..sebab gua akan pengsan ke'nyilu'an...tapi gua suke interior camni...sangat selesa dan kemas...plus..its very warm..

source: http://www.apartmenttherapy.com/

3 comments:

nagakeciks said...

yeahhh...sungguh nyaman kalo dapat rumah camtuh...

Insyallah , lu akan dapat umah ini macam... tuh petanda pun dah ade..gitar shan yang dier ajar anak den main gitar itu ari...

Tapi satu ... gua rasa enviroment umah tuh dah ... tapi kusi cam kurengggg skit kut..

haha...lain orang lain taste...tapi taste gua slalunye best2...

peah @ peps said...

nagakeciks:..aminn..betul..lain org lain taste dek..

Anonymous said...

aku suker bangat sama itu painting..

mana la tau satu ari nti aku paint blek.. aku bg kt ko satu eh...
mak long dr dl mintak painting kt aku.. x terbagi2 lagi huhu

~dedek~

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.