Saturday, April 5, 2008

Struck By Lightning

..minggu lepas..rasa macam pelik sket cuaca kat Malaysia ni..pagi panas terik sampai tengahari..pastu kilat gile-gile..nauuzubillah...beringatla kite ye..citer pasal kilat ni..cabin kitorang kena attack berkali²...confirm black out..pastu network putus....tapi papepun..keje tetap jalan...tabik springg kat dorang niii..baek punyeee...
contoh pekerja edaran yg bagus..sambil berbincang...sambil tu campak kasut, mouse, cawan, dan segala yg ada kat atas meja tu...yg regularnya..suara 'high pitch' sampai tahap okta. Ini semua untuk mendapat kan hasil yg terbaik...sangat mengagumkan..

3 comments:

Anonymous said...

wey peah..yer la petir ngn ujan lebat seme complete..ko tau ari tu..ari selasa kot..aku stranded tepi nkve..keta aku minyak abis...mangkuk betol..aku bajet minyak ade suku lagi sempat la smpai umah..tup tup..jem gila babi...lepas je tol subang..keta aku sangkut dah..terpakse kol budak2 opis mintak bantuan..mohzani la jd mangsa aku..malu la jugak kat tepi hiway tu...trauma beb...

-niki-(malas nak log in)

nagakeciks said...

aper gambo sascha ngan emi je ?... gua yg sibuk taip koding bersuluhkan lilin , lu x publish plak..

tapi tuh aa...memang teruk kilat arituh , siap ade kes kematian...lu x bukak ke mail yg gua hantar , pasal kl time kilat tuh..

peah @ peps said...

niki:haha niki..ko ada story mory aku ari tu..ko pasti tak ko vogue time tu??..buat malu ko je kang..at least kalau vogue...tak terasa sangat la...di sini aku nak announce..mokhzani sangat single..utk member² yg sangat single

nagakeciks: lu tipu..ari tu takde lilin pun..lepak la...bagi can ler yg single..kite nak glamer bakpenye apit...kite dah masuk alaf lain...

gua ada baca..ada baca..

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.