Monday, April 21, 2008

Interior: Barang Lama dah 'IN' balik

Itu hari gua pegi jalan² dgn Mr Shan kat satu kedai perabut rotan ni...Bagi gua memang menarik la...tapi agak terkejut....bile gua nampak satu settee ni yg dlm tahun 90-an time tu rasanya harga RM 300 - RM500 satu set 3+2+1+ coffee table zaman tu... tapi sekarang..harga depa satu set takde coffe table...dia jual dalam 3.5k...design dulukala..tapi dia upgrade cushion..pastu repaint balik kaler putih...

sorry gua takde pic tapi gua post ala² lebeh kurang punye gambar...ingat kerusi dua tu??...Bagi sesape..yg mak ayah ada lagi settee lelama tu..kalau elok lagi...try adjust dulu sebelum di throw away...daaaa..

No comments:

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.