Friday, April 18, 2008

Apola nasib...

Minggu ni..gua tak masak..makan luar memanjang...pasainya..ada audit yg gua kena involve....Punye la bersemangat nak pegi keje awal ari isnin tu hari..tup tup...takley start keta..apola nasibb..

Salah satu benefit kalau kawen...if anything goes wrong...tak payah pening kepalaaa
'Ini sel kering suda lama..kasi tukar baru munye'...okey boss...melayang 200..naseb ada emergency keta munye tabung...

peringatan utk adek² yg baru beli keta..sila adakan duit emergency utk keta..at least 1 bulan - 2 bulan harga keta tu sebulan..pesanan daripada pihak yg pernah hilang sebijik keta...dan menghargai keta kancil beliau..biar kecil asal practical..sekiann..

Image: www.hep.ucl.ac.uk/.../images/Shocked.jpg

3 comments:

hyt said...

Thanks utk nasihat, guna kete mmg byk kena kuar duit, gua pn dh kuar ribu2 utk pomen kete, kaya pomen tuh..

jgn kete gua hilang dh le, nangis tak blagu nanti.. huhuhuhuu

sHiBi said...

sy pn slalu kne nasib gitu...sadis~

peah @ peps said...

hyt: sama²...kena standby emergency budget ni..kalau pape jadi..takdela sentuh duit makan harian kite..

shibi: :)..uish...kalau dah selalu..tukar je baru..gua pun..kalau dah service keta tu sama je ngan harga keta baru...alamatnye gua tukar terussss...

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.